Thursday 13 February 2014

Herblax Mengempiskan Perut dengan Mudah

Herblax Mengempiskan Perut
dengan Mudah
  
Salam Jumaat kepada semua pengunjung Blog 'Mama Sihat'.. Saya doakan anda semua diberikan rahmat dari Allah SWT sepanjang menjalani kehidupan sehari-hari.. InsyaAllah..

Di pagi ini, tiba-tiba dapat ilham nak cerita tentang HerbLax. Secara tak dirancang idea nak cerita tentang HerbLax ni sebab pagi tadi baru je lawas membuang apa-apa yang patut selepas malam tadi sebelum tidur ambil 4 biji herblax..

Herblax Shaklee adalah antara produk yang paling saya suka dan ia merupakan produk hot yang sangat laris di kalangan wanita-wanita yang ingin mengempiskan perut. Saya mempunyai masalah sembelit di mana dalam seminggu lebih kurang dua kali sahaja saya membuang.. Kalau tak membuang, perut memang buncit mcm org mengandung tiga bulan.. malu pun ada bila org tegur mengandung lagi ke?? Depan orang kita senyum je tapi dalam hati, aduhai perutku..

Sebelum saya mengenali HerbLax, saya paksakan diri untuk buat senaman untuk kempiskan perut. Tapi selepas mengambil Herblax Shaklee, dah tak payah nak senaman lagi.. Dengan mengamalkan Herblax, masalah sembelit tidak ada lagi, perut kempis dan berat badan pun cepat turun kerana secara tak langsung ia membuang toksin dan lemak yang terkumpul di dalam usus kita yang menyebabkan kegemukan dan pelbagai penyakit yang lain. Kesimpulannya, sesiapa yang nak kurang berat badan, ambil HerbLax!

Siapa yang dah cuba je tahu kelebihan Herblax ni.. Jemput baca testimoni mereka yang berpuas hati dengan Herblax Shaklee.


Testimoni 1 : Tidak perlu risau untuk makan banyak sebab HerbLax membantu membuang sisa-sisa yang tak guna
 


 
Testimoni 2 : Perut tak buncit selepas makan HerbLax dan dah tak sembelit lagi.


Customer ni makan HerbLax. Setiap dua hari dia ambil HerbLax empat biji. Makan malamnya, esok... perut membuang dengan jayanya.

Kiranya, proses detox berjalan lancar - segala toksin berlebihan di dalam badan, di keluarkan. Detox ialah proses meneutralkan atau membuang toksin dari dalam badan. Toksin ni adalah semua benda yang boleh membahayakan tisu badan - macam-macam la, dari aktiviti sel, persekitaran, makanan dan air. Jadi, bila toksin banyak dalam badan, penyerapan nutrien akan menjadi perlahan. Nak diet pun, mungkin tidak berapa berkesan.


Bagi anda yang masih belum berjaya menurunkan berat badan walaupun sudah mencuba pelbagai produk pelangsingan, anda patut bertukar pada HerbLax.. Tak cuba tak tahu kan.. Kepada anda yang ingin mengetahui cara menurunkan berat badan dengan vitamin Shaklee, boleh baca Set Pelansingan Shaklee.


Dapatkan produk Shaklee, info dan tips kesihatan dari saya;

Call/WhatsApp: 019-6402117 (Ina)

No comments:

Post a Comment